ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – מסע אחר

כהרגלי, אני יוצאת למסעות מרוחקים. המסע הזה הוא רחוק עד כדי כך… רחוק מכל מה שציפיתם ורחוק מאד מכל מה שאני ציפיתי… מסע אל ארץ חדשה ולא מוכרת בכלל. מקום. שלא ידעתי שאני מעוניינת בכלל להכירו, עד הרגע שהמוח הבלתי נשלט שלי התכוונן אליו, ואז יצא לכבוש את היעד בשיא ההתלהבות, בלי שום ידע מוקדם ו(בהתחלה) ללא פחד או יראה מפני הבלתי ידוע…

לדרך הזו קוראים “פרוייקט איקס”. כן. באמת. ואני שמנהלת פרוייקטים רבים בו זמנית והמוח שלי רגיל לפעול בעשרות ערוצים מקבילים, זכיתי לעדנה עם תהליך שלא ציפיתי לו בכלל…

רק בשביל לא למתוח יותר מדי, אגלה לכם שמדובר ב… פרוייקט נדל”ן! כן. אני. אני. מלכת האדמה והרוח, יוצרת מסעות רוחניים לנשים, הולכת להיות יזמית נדל”ן בארצות הברית של אמריקה! זהו. אחרי שכתבתי את המילים האלה, כולנו יכולים להרגע ולבלוע את הצפרדע בשקט…

האמת? זה מסע רוחני מאין כמוהו שהתחיל בהשראה וירטואלית שקיבלתי מהאיש המחייך בתמונה. רוברט שמין. מיליארדר ואיל נדלן אמריקאי. יהודי פשוט ונחמד. שמגדיר את עצמו כילד טוב טנסי – שם הוא גדל במשפחה לא עשירה וללא אמצעים רבים. האיש הזה צץ לי מאמצע שום מקום בערב אחד לפני מספר שנים, בימים שעוד היה לי כוח להקשיב להדרכות אינטרנטיות חינמיות שמכוונות למכור לך משהו מאד יקר.

ובאמת, בסוף ההדרכה, פתאום הופיעה התמונה המחוייכת ואיתה הסבר על הכנסות פאסיביות מכל מיני סוגים, כמה זה קל וכמה מתגמל ואיזה יופי טופי. תעשי טלפון, תכתבי כמה מיילים והופ סגרת עסקת מולטי פמילי 50 דיירים ותהיה לך הכנסה חודשית קבועה של 5000$ מעתה ועד עולם… שמישהו אחר שם באמריקה הרחוקה יעבוד, ירוץ ויזיע. את תשבי בבית ותקטפי את הפירות. זהו.

באותו ערב זה נשמע נפלא וקל, אז אמנם לא קניתי את הקורס, אבל משהו בעיניים הטובות האלה רמז לי שכדאי לבדוק. וכך עשיתי. וגיליתי שהבחור טוען שפיצח את השיטה לעושר וכתב ספר בשם “איך זה שהאדיוט הזה עשיר ואני לא?”. אז מה אני אדיוטית? ברור שהזמנתי את הספר ואחר כבוד ישבתי לקרוא אותו בתשומת לב.

למרות התרגום המעצבן, הספר שבה את לבי מהשניה הראשונה ולו בזכות מבחן העשירים הטיפשים שהופיע בתחילתו. המבחן הזה, בצורתו ההומוריסטית, שם מראה מדוייקת על תהליכי קבלת ההחלטות – עד כמה אנחנו נמצאים בקופסה שלנו, המלאה באמונות מגבילות, התחכמויות וחששות ועד כמה אנחנו נכונים לצאת מהקופסה, לקפוץ למים בלתי מוכרים ולהצליח… הנה השאלות. מוזמנים להשיב עליהן בתגובות ולראות איפה הקופסה שלכם נמצאת בבלוג הבא:

  1. איך מכניסים ג’ירף למקרר?
  2. איך מכניסים פיל למקרר?
  3. כל החיות בכנס מלבד חיה אחת. מי?
  4. עליכם לחצות נהר שורץ תנינים מסוכנים. אין סירה. איך תסתדרו?

תוך כדי הקריאה אספתי לי כלים יקרי ערך שמשמשים אותי עד ליום הזה במסעות אחרים.

  • למשל, ההכרה בכך שלמרות שאני יכולה לעשות הכל לבד – בצוות יותר קל ושכל אחד יעשה את הדבר שבו הוא מצטיין. כך למדתי לשחרר תפקידים לחברת השיווק והפרסום, לתחזוקת עמוד הפייסבוק, לשיחות טלפון שיווקיות ועוד.
  • למשל, ההבנה ש”מה שאת חושבת – נכון” ולכן אם את רוצה להצליח במשהו, עלייך להאמין שכבר הצלחת. פחדים ואמונות מגבילות – OUT!
  • בעקבות הכתוב הענקתי לעצמי צ’ק של מליון דולר (כי זה מה שאני רוצה וזה מה שמגיע לי וכדי שאם יגיע אלי אדע לזהות אותו…)
  • התחלתי ללכת עם צמיד על יד שמאל – שהיא היד המזוהה עם יכולת הקבלה. למה? כי בנתינה אני, כמו רובנו, אלופה. אבל לקבל? פחות… לא תודה. אני מסודרת. יכולה לבד…. אגב, את הצמיד הזה הפקנו בסופו של דבר עבור המשתתפות במסעות הרוחניים של “אדמה רוח אישה” – כי כל אישה צריכה תזכורת שמותר לה וחובה עליה, לא רק לתת, אלא גם לקבל…

הדבר הכי קשה ליישום עבורי, נראה מאד פשוט אבל בשבילי, למרות עבודה אינטנסיבית על העניין – טרם הצלחתי. מנחשים?

פוקוס פוקוס פוקוס – אחד הדברים הכי חשובים להצלחה. תתמקדי תצליחי אומרים כל שלטי ההכוונה, ואני, רבת גוונים ואהבות, לא מצליחה… רוצה גם וגם וגם וגם… לטייל, להדריך, להנחות, לשיר, לכתוב, משפחה, זוגיות, שפע וקלילות… אולי כשאכתוב אני את הספר על הדרך להצלחה, אספר בשבחי המולטי פוקוס…

TO MAKE A LONG STORY SHORT – אחרי כשנתיים של מעקב רוחני אחרי האיש ומשנתו, ביום בהיר אחד עלתה מחשבת “גם וגם” שכזו במוחי העמוס ושאלה “…בעצם למה לא נדל”ן?…”. היו לי המון תשובות מוכנות בשרוול לענות לה. מה פתאום זה לא מעניין אותי. מה אני מבינה בזה. מה פתאום זה מסוכן. זה מפחיד. אני לא. לא.

אחרי שהמוח נרגע מהלחץ שהפעיל עצמו, החלטתי להפוך מהודפת לשואלת ולפיכך שאלתי את עצמי רק שאלה אחת – למה לא? הרי לנהל פרוייקטים אני יודעת. ומה ההבדל בין פרוייקט טיול מאורגן לפרוייקט שיפוץ בית באמריקה? כאן וכאן צריך למצוא ולהפעיל קשרים בינלאומיים. כאן וכאן צריך לעבוד מול אנשים לא מוכרים, לבדוק את כל הפרטים הקטנים ולבסוף לשחרר ולסמוך עליהם שיעשו את תפקידם עבורי על הצד הטוב ביותר. כאן וגם כאן הדרך למטרה ולתוצאה דורשת זהירות מרובה ואמונה יוקדת אבל הסיום… מתגמל!

השיח הפנימי הזה הספיק בשביל להפעיל את כל המערכת הפנימית שלי ולהדליק את אורות המסיבה. לאחר תקופה נוספת של חקירה, והתלבטויות, התנסות ברכישת נכס להשקעה בארץ (בקלות ובפשטות – החלטתי. התקשרתי. ראיתי. חתמתי. קניתי. השכרתי. מסודרת :)) החלטתי לקפוץ באומץ ובנחישות למים הבלתי מוכרים בעליל של הנדל”ן בארצות הברית של אמריקה. נרשמתי ל – “PROJECT X” ללמוד את משנתו של המנטור הרוחני והמילארדר מהתמונה שלמעלה. הגעתי פתוחה וסקרנית להצטייד בכל הכלים הרוחניים והמנטליים ליצירת שפע פיזי וגשמי, ועל הדרך… אולי זה יצליח?…

היות והבלוג הזה עוסק במסעות ברחבי הכדור, הוא מתחיל אמנם במסע שלי מהשראה רוחנית אל רווחה כלכלית, אך בחרתי לא להתמקד בשנה וחצי המטורפת של הקורס עצמו, אלא לשתף בקצרה בכמה ארועים חשובים ותובנות שהיו לי בעקבותיהם. הפרקים הבאים יעסקו במסע אמיתי ומוחשי, כי בעוד מספר שעות אהיה בדרכי למטוס שייקח אותי אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, לסגירת העסקה הראשונה שלי…(!!)

אז הנה כמה דברים שלמדתי בדרך, במסע ששידרג את החיים שלי למקום אחר, גם בקריירה וגם במקומות אחרים:

  1. כשהתנאים בראש מבשילים לרצון נחוש – המציאות מתאימה את עצמה בדרך הטובה ביותר. דוגמה? חודשים התלבטתי אם להרשם לקורס בגלל המחיר הגבוה. חודשים. לא עזרה התמיכה מבית והפרגון שזה בסדר. משהו בראש שלי לא הסכים לקבל שאוציא כזה סכום נכבד על משהו בלתי מוכר. כשהראש נרגע והחליט ללכת על זה, כמה דקות לפני מעמד ההרשמה, פגשתי את השותף הראשון שלי לפרוייקט. בלחיצת ידיים סגרנו את העסקה הראשונה שלנו ושילמנו כל אחד חצי מחיר…
  2. מה שתתרכזי בו גדל – ובאמת, בחלק נכבד מהשנה וחצי האחרונות, לא התרכזתי בכלל בנדל”ן. פחדים וחששות מהבלתי ידוע, אמונות מגבילות על יכולותי, חסמו לי את הדרך לעסקה ראשונה. במקום זה התרכזתי במה שאני יודעת לעשות – מסעות רוחניים לנשים. בשנה הזאת יצאנו לעצמאות ושילשנו את מספר המסעות, המטיילות וההכנסה. מה שתתרכזי בו – גדל… זו האמת.
  3. זהירות מרובה, לוודא את כל הנתונים והמספרים – ואחר כך לשחרר באמונה גדולה. לפני מספר חודשים הכרתי שותפה חדשה למסע אל ארץ הנדלן האמריקאי. השותף הראשון יצא לדרך אחרת ואני חברתי ל GIRL POWER, כמו שאני רגילה ואוהבת. המשכנו לחפש בתים ומספרים, לקשור קשרים ולרקום חלומות. הרגע שבו העסקה המיוחלת נחתה על מסך המחשב שלי, היה רגע מפחיד מאד. הכל נראה טוב וכל המספרים התאימו. אנשי השטח דיווחו על פוטנציאל מעולה. הרגע שבו אישרתי שממשיכים הלאה היה רגע שיא מטורף. בשניה שאחרי הרגע הזה, נעלמו לי הספקות. זהו. החלטתי. בחרתי. עכשיו ממשיכים הלאה, על הצד הטוב ביותר. סומכים על השותפים, על השיטה, על העיסקה ומתפללים לטוב – ויודעים מראש שזה יצליח!
  4. TEAM WORK IS DREAM WORK

ההנחיה הכי חשובה שקיבלתי היא להתרכז באנשים ולא בעסקאות. חוויתי את זה גם בעולם הטיולים עם סוכנים, מדריכים ואנשי קשר שונים שעושים לי את החיים קלים. לאחר שנה וחצי של שיחות טלפון טרנס אטלנטיות אל תוך הלילה, אני יכולה לומר בוודאות שאכן, זה הדבר הכי חשוב. עסקאות באות והולכות. אנשים צריך לטפח ולהשאיר איתך את הטובים. כרגע בדרכי לעיר טוסקלוסה שבאלבמה, אני מחכה בקוצר רוח לפגוש אותם – את פיט מנהל הפרוייקט, את מייקל הקבלן, את שלל המתווכים, עורכי הדין ועוד אנשי קשר שהגיעו לעולמי כדי לעזור לי לייצר את השפע הזה. כמו שאמרתי קודם – שכל אחד יעשה מה שהוא הכי טוב בו וכולם ירוויחו. אמן!

הנה הוא החמוד. החוזה תפור ומחכה לכל החתימות האחרונות ולכסף, מה שקרוי שם באמריקה הרחוקה – CLOSING. מעניין איך הוא ייראה בעוד 3 חדשים אחרי שיפוץ וקוסמטיקה, נכון??

נוסעת לסגור עניינים. לאמריקה הלא מוכרת, הכפרית. SWEET HOME ALABAMA – אני מגיעה! נתעדכן בהמשך!

10 תגובות בנושא “ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – מסע אחר”

  1. בהצלחה אהובה. בכל מה שתגעי יצליח. כי את מפעילה את הנפש . אוהבת את העשיה שלך

  2. וואו מיכל את מפתיעה ומדהימה ומעוררת השתאות והשראה.
    מאחלת לך ככ הרבה הצלחה והנאה

סגור לתגובות.